Σελίδες

Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Tις τιμές βρε τις τιμέεεεεεεεεεεεεεεεεεες...

Καθημερινή πλέον συζήτηση αποτελεί το κόστος ζωής και η καθημερινότητα.
Οι συζητήσεις δίνουν και παίρνουν και πολλές φορές οξύνονται  τα πνεύματα με τα όποια επακόλουθα.
Οι επαγγελματίες μιλούν για υπέρογκα νοίκια και ζητούν τις όποιες μειώσεις από τους ιδιοκτήτες και καλά κάνουν, για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις σημερινές οικονομικές δυσκολίες.
Οι ιδιοκτήτες καταστημάτων θα πρέπει να κατανοούν την κατάσταση και να ρίχνουν τις τιμές, που όπως φαίνεται αυτό γίνεται στις περισσότερες των περιπτώσεων.
Τα ενοίκια καταστημάτων που ανήκουν στους δήμους, ακούμε ότι μειώνονται μέσα στην γενικότερη οικονομική συγκυρία.
Όλα λοιπόν συνηγορούν σε κάποιες μειώσεις του κόστους μια επιχείρησης για να μπορέσει να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις της.
Το παράδοξο σε κάθε περίπτωση είναι αυτό που συμβαίνει με το θέμα των τιμών που αφορούν άμεσα τον καταναλωτή.
Τα ενοίκια μειώνονται οι μισθοί και τα ημερομίσθια μειώνονται.ΟΙ ΤΙΜΕΣ;ΟΙ ΤΙΜΕΣ;
Αυτές το χαβά τους.ΣΤΑΘΕΡΕΣ Η ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ.
Ε αυτό πλέον δεν χονεύεται με τίποτα.
Οι μισθοί, οι συντάξεις, τα ημερομίσθια, τα ενοίκια, πέφτουν, οι τιμές ακούνητες.
Μέχρι πότε θα ισχύει αυτό το παράδοξο είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς.
Ένας φυσικός χυμός μήλου χρεώθηκε 5,5 ευρώ.Ένας φρέντο από 2,8 έως 3,5 ευρώ.
Ένας Ελληνικός από 1,5 εως 2 ευρώ.
Η κατάσταση είναι τραγική σε όλα μα όλα τα προιόντα και τις υπηρεσίες.
Αυτό που εμείς βλέπουμε το βλέπουν όλοι.
Ας αποφασίσουμε λοιπόν σε αυτή τη χώρα να τηρηθούν επιτέλους οι νόμοι της αγοράς.
Το χαμηλότερο κόστος μιας επιχείρησης να φτάνει και στον καταναλωτή.
Δεν είναι δυνατόν όλα να μειώνονται, μισθοί, συντάξεις, μεροκάματα και οι τιμές να αυξάνονται.
Δεν είναι δυνατόν σήμερα να χρειάζεσαι περισσότερα χρήματα για τη διαβίωσή σου όταν τα έσοδα σου μειώνονται.
Δεν είναι δυνατόν το σουπερ μάρκετ να έχει καταλήξει σε εφιάλτη.
Δεν είναι δυνατόν να πληρώνουμε το νεράκι του θεού 50 λεπτά.
Δεν είναι δυνατόν να συζητάμε για το αν θα έχουμε 10 ή 20 τραπεζάκια στις πλατείες μας και να μην μιλάμε και για αυτό που άμεσα μας πονά.
Ας σκεφτούν όλοι οι επαγγελματίες τι είναι αυτό που μπορούν να κάνουν.
Ίσως κάποιες προσφορές για κάποιες μέρες της βδομάδας ίσως μια χαμηλότατη τιμή σε κάποιο προιόν τους ίσως, ίσως, ίσως................
Στο τέλος τέλος, η κατανάλωση είναι αυτή που φέρνει το κέρδος....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου