Σελίδες

Κυριακή 27 Μαΐου 2012

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΡΑΖΟΥΝ ΒΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

-Κύριε,κυρία, πότε θα αρχίσουν οι αγώνες
  του δήμου μας;
-Τι αθλήματα θα γίνουν φέτος;
-Θα παίξουμε και μεις πάλι φέτος κυρία;
  Ρωτούν τα κορίτσια.
-Θα παίξουμε και με τα σχολεία του Ταύρου;
-Θα είναι πολύ ωραίο να γνωριστούμε μεταξύ
  μας, μέσα απ τους αγώνες κύριε.


-Ποιος θα μας προπονήσει κύριε στο ποδόσφαιρο;
-Η γυμνάστρια ή εσείς;
-Κύριε θα με πάρετε και μένα στο ποδόσφαιρο;
-Kυρία θα με βάλετε και μένα να παίξω;
-Eγώ κυρία θέλω να είμαι στο μπάσκετ.
-Εγώ κύριε θα λείπω και είμαι πολύ στενοχωρημένος.
-Εμένα κύριε, μου είπε ο μπαμπάς μου, ότι δεν θα γίνουν φέτος αγώνες.
-Τι λες ρε Κώστα, κάθε χρόνο γίνονται.
-Κι εμένα ο μπαμπάς μου μου είπε κάτι τέτοιο.

-Ελενίτσα κάνετε όλοι λάθος. Δεν μπορεί να μη γίνουν.Δεν μπορεί μετά από
 τόσα χρόνια να πάψουν
 να γίνονται αγώνες.Είναι πλέον μια παράδοση και το περιμένουμε πως και
 πως.
-Μα όταν τελειώνουμε το σχολείο όλοι αυτό περιμένουμε.
-Για σταθείτε ρε παιδιά όλοι σας.Θα μας πει ο κύριος και η γυμνάστρια.
-Λοιπόν παιδιά, ξέρετε η κατάσταση είναι κάπως δύσκο..
-Τι λέτε κύριε, τι χρειάζεται δηλαδή;
-Ένας διαιτητής και ένας γιατρός.
-Ναι αλλάαα;
-Τι αλλά κυρία;Άμα θέλετε όλα γίνονται.
-Εμείς θέλουμε ρε παιδιά.Τι ρωτάτε εμάς; Εμείς φταίμε;
-Λοπόν ακούστε.Φέτος δεν θα γίν...
-ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ εμείς θέλουμε να γίνουν και σεις δεν μας νοιάζεστε.

-ΟΥΦ, αφήστε μας πια. Έχετε δίκιο.ΑΣ ΕΛΘΟΥΝ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ.

ο δάσκαλος



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου