Σελίδες

Κυριακή 1 Ιουλίου 2012

Και λέγε, λέγε, ο χριστιανός και μπερδεύτηκε και μας μπέρδεψε...



Και να ήθελε κάποιος

  να                              

 αγιάσει δεν μπορεί.

 


Αφορμή σήμερα μου έδωσε η συνέντευξη του φίλου μου Στάθη, {χωρίς θα έλεγα} που απαντά σε ερώτηση που του γίνεται για μένα.

Ο κ. Ζώταλης, φίλε Στάθη ουδέποτε ζήτησε να είναι μέλος κάποιας δημοτικής παράταξης και ουδέποτε θα το πράξει. Αν κάποιος επικεφαλής παρατάξης κρίνει ότι μπορεί να προσφέρει και του ζητήσει να μετέχει, τότε θα κρίνει και θα αποφασίσει, όπως ακριβώς συνέβει και στις πρόσφατες δημοτικές εκλογές.

Σε κάποιο σημείο σε σχετική ερώτηση, ο φίλος μου απαντά ότι για να έχω θέση εγώ στην παράταξη του και πιθανολογώ και οποιος άλλος επιθυμεί, θα πρέπει να δέχεται τις θέσεις και τις αξίες της παράταξης. Συμφωνώ απολύτως.
 Ταυτόχρονα όμως ψάχνω να βρω ποια είναι η θέση της παράταξής του στο θέμα των αμοιβών και πραγματικά μπερδεύτηκα ή μάλλον με μπέρδεψε. Άλλοι δέχτηκαν την πρόταση για αμοιβές και αμοίβονται και Μόνο δυο την αποποιήθηκαν και μπράβο τους. Άρα η θέση της παράταξής του στο θέμα των αμοιβών είναι και ΝΑΙ και ΟΧΙ.
Εγώ βέβαια λέγω ότι η θέση της παράταξης Ευθυμίου είναι ένα μεγάλο ΝΑΙ στις αμοιβές, γιατί πολύ απλά, την πρόταση για τις αμοιβές δεν την κατέβασε η μειοψηφία αλλά η δημοτική αρχή. Όσον αφορά εμένα είμαι κάθετα απέναντι στις όποιες αμοιβές, πλήν εκείνων που απέχουν της εργασίας τους,όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά για το ότι σήμερα ο λαός μας περνά δύσκολες στιγμές και τέτοιου είδους αμοιβές προκαλούν και μάλιστα πολύ.Άλλωστε όταν ένας δήμος αναζητά εθελοντές, οι πρώτοι που θα πρέπει να δίνουν το παράδειγμα είναι οι εκάστοτε δημοτικοί σύμβουλοι.

Ένα δεύτερο θέμα που με αφορά είναι η περιβόητη πλέον κατάληψη της τοπικής του ΠΑΣΟΚ. Όταν κάποιοι κάνουν μια κατάληψη δεν την κάνουν γιατί κάποιοι τους απαγορεύουν την είσοδο φίλε Στάθη. Την κάνουν για να διαμαρτυρηθούν και αυτό τότε κάναμε. Διαμαρτυρηθήκαμε με τον τρόπο μας για την πολιτική που ακολουθούσε το ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ κόμμα στην Ελλάδα, γιατί κρίναμε ότι είναι προτιμότερο να κάνεις κάτι, από το να μην κάνεις τίποτα. Αυτό που όλοι μας συζητούσαμε στα καφενεία περί επιστροφής του ΠΑΣΟΚ στις ρίζες του, μερικοί το κάναμε πλέον ορατό στον κόσμο με το πανώ που αναρτήσαμε, δείχνοντας έτσι τη δυσαρέσκειά μας. Τώρα αν κάποιοι μετά έφυγαν από το χώρο του ΠΑΣΟΚ αυτό είναι αναφαίρετο δικαίωμά τους και οφείλω να το σεβαστώ, άσχετα αν το κρίνω.

Τέλος, θέλω να αναφερθώ στο έργο του δήμου που αναφέρεται ο φίλος μου ότι έχει γίνει, χωρίς όμως να μας το λέει.
Εγώ από τη μεριά μου βλέπω εκδηλώσεις επί εκδηλώσεων και ταυτόχρονα πολλά, μα πάρα πολλά άλυτα προβλήματα.
Πλατεία δημαρχείου. Άθλια κατάσταση με κατεστραμμένα πλακάκια, πέρκολες, τραπεζάκια, παγκάκια, ποτιστικό που δεν λειτουργεί, συντριβάνι που δεν λειτουργει και σιχαίνεσαι να το βλέπεις , μηχανάκια να κόβουν  βόλτες και το χόρτο στα πάνω του.
Πλατεία μεταμόρφωσης. Άστα να πάνε. Μπάτε σκύλοι αλέστε. Κατεστραμμένα μάρμαρα, καλώδια με λαμπιόνια να κρέμονται στα δέντρα, αγάλματα μέσα στη βρώμα, συντριβάνι εστία μόλυνσης και γενικά μια άναρχη κατάσταση.
Δρόμοι. Τα βυθισμένα τμήματα του οδοστρώματος αμέτρητα. Σε ένα από αυτά με το ρέον ποταμάκι, κόντεψε να σκοτωθεί και το φιλαράκι ο Τουφεξίδης.
Πλακάκια πεζοδρομίων. Τα περισσότερα εξέχουν λες και τσαντίστηκαν από την απλυσιά και θέλουν να την κάνουν.
Πλατείες στον Ταύρο. Εδώ άλλα μεγαλεία..........
Θα μπορούσα να γράφω μια ολόκληρη μέρα. Σταματώ όμως με αυτά τα πολύ λίγα και καλώ όλους μα όλους τους δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας, να ασχοληθούν πραγματικά με τα απλά αυτά θέματα, για να δει και κάτι ο πολίτης. Αυτό το ευχομαι πραγματικά για το καλό όλων μας.

Τα θα και τα πανηγύρια ας σταματήσουν πια. Παραμερίστε τις όποιες διαφωνίες σας και τις όποιες επιδιώξεις σας μέσα στην παράταξη Ευθυμίου, βγείτε στο δρόμο, ενεργήστε συλλογικά και παράξτε έργο. Αυτό όλοι θέλουμε και αυτό αναζητάμε.



ο δάσκαλος



6 σχόλια:

  1. Το χρήμα πολλοί εμίσησαν, τη δόξα ουδείς! Ή μήπως το ανάποδο;

    Τα βάλαμε κάτω και αποδείχτηκε ντέρμπι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ μου δάσκαλε.
    Μπορείς να μας δηλώσεις με βεβαιότητα ότι οι συνυποψήφιοι σου στις δημοτικές με τον συνδυασμό που κατέβηκες είναι υπέρ η κατά των αμοιβών? Αν πείς ΟΧΙ
    θα σου αποδείξω ότι οι περισσότεροι εξ αυτών μόνο εκεί αποβλέπουν και το έχουν αποδείξει εν τοις πράγμασι.
    Όσο για την κατάληψη της υπόγας μην το συνεχίζεις γιατί έκανες μέγα λάθος. Ενθουσιώδης και αγνός όπως είσαι παρασύρθηκες από ανθρώπους που ήδη την είχαν κάνει μ' ελαφρά πηδημητάκια από το ΠΑΣΟΚ και μόνο την διαμρτυρία τους δεν ήθελαν να διατρανώσουν. Η φιλία δάσκαλε δεν πρέπει να κατισχύει της πολιτικής. Εδώ κάποιοι (φίλοι) την εκμεταλέυονται ,την φιλία, για να πετύχουν τους δικούς τους σκοπούς. Είμαι ο ίδιος που σου γράφω περί χωροφύλακα και αστυφύλακα. Διάλλεξε δάσκαλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όσον αφορά τις αμοιβές σαφώς και δεν μπορώ να γνωρίζω τι μπορεί να επιθυμούσε ο καθένας του συνδυασμού μας.
    Όσον αφορά την κατάληψη της υπόγας {συμβολική} εκείνο που γνωρίζω είναι, ότι εγώ ήμουν παρόν για ένα και μόνο λόγο. Για να δηλώσω με ένα διαφορετικό τρόπο την αντίθεσή μου σε μια συγκεκριμένη πολιτική.Αυτό που εσύ λες περί αποχωρήσεων ίσως και να ισχύει.
    Τώρα όσον αφορά τη φιλία που είναι και το σημαντικότερο.
    Για εμένα η φιλία και η πολιτική δεν μπαίνουν ούτε σε ζυγαριά ούτε σε αντίπαλα στρατόπεδα για να μπρεί να κατισχύει το ένα του άλλου. Η φιλία μου με πρόσωπα σε καμμιά περίπτωση δεν θα σταθεί εμπόδιο για αντιπαράθεση σε θέματα ουσίας, ούτε θα επέχει θέση συμμαχιών για πράγματα στα οποία διαφωνώ. Η ΦΙΛΙΑ για εμένα είναι κάτι διαφορετικό. Μπορώ να "σφαχτώ" με φίλο μου για θέματα ουσίας και πολιτικής αλλά μέχρι εκεί.Ο φίλος είναι ο άνθρωπος που θα του πω τα προβλήματα μου, θα μου πει τα δικά του, θα χαρώ ή θα λυπηθώ μαζί του, θα του ζητήσω ή θα μου ζητήσει βοήθεια, θα πιω και θα πιει ευχάριστα μαζί μου ένα κρασί, έστω και αν την προηγούμενη μέρα έχω έλθει σε αντιπαράθεση μαζί του. Αυτό όμως χρειάζεται δυο για να συμβεί. Εγώ είμαι ο ένας. Ο άλλος ή οι άλλοι σε κάθε περίπτωση είναι οι φίλοι με την έννοια που έχω εγώ στο μυαλό μου και σου την περιγράφω.Άρα τουλάχιστον για μένα αυτά που εσύ λες περί φιλίας δεν ισχύουν ούτε στο ελάχιστο. Τελειώνω λέγοντάς σου ότι δεν με ενδιαφέρουν θέσεις και οφίτσια και γι αυτό το λόγο δεν μπαίνω ούτε σε ομάδες ούτε σε συμμαχίες με τις οποίες διαφωνώ. Έχω την τρέλα της προσφοράς {αυτή που τουλάχιστον μπορώ} και με αυτή πορεύομαι.
    Χάρηκα για το διάλογο και εύχομαι να το συνεχίσουμε.
    Με θέσεις όμως και κριτικές και όχι με σχόλια που δεν έχουν κανένα νόημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δάσκαλε , επειδή είμαι πεπεισμένος ότι είσαι ένας αγνός αγωνιστής πάντοτε κριτικά και με ειλικρίνεια θα είμαι απέναντι σου.
    Φίλους δεξιούς κι αριστερούς έχουμα όλοι, κι έτσι πρέπει. Εξ άλλου τον φίλο τοις κινδύνοις γιγνώσκεις. Απέναντι σ ένα οργανωμένο κόμμα, όσο κι αν αυτό δεν λειτουργεί σωστά, ας δεχτώ ότι η άποψη είναι αντικειμενκή, δεν του κασταλμβάνεις τα γραφεία, όταν μάλιστα την πρόταση την έκαναν άνθρωποι συμφεροντολόγοι που ήδη την είχαν κάνει απ' αυτό. Ο νοών νοείτω δάσκαλε.
    Γνώμη μου. Την φιλία θα πρέπει να τη τιμούν και να την σέβονται αμφότεροι, διαφορετικά ή με τον χωροφύλαξ ή με τον αστυφύλαξ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πάντοτε αδυνατώ να καταλάβω. Θα είσαι απέναντι μου έστω και αν συμφωνείς μαζί μου μόνο και μόνο επειδή θα το λέω εγώ;
      Μάλλον άτοπο.

      Διαγραφή
    2. Λάθος το εξέλαβες. Στην πραγματικότητα συμπλέουμε. Θα είμαι ειλκρινής και κριτικός στις θέσεις που κατά καιρούς εκφράζεις.
      Μετά από κάποιες πολιτικές κεντρικές επιλογές που έκαναν κάποιοι πρώην σύντροφοι σου σε αναγκάζουν να διαλέξεις με τον ΧΩΡΟΦΥΛΑΞ ή με τον ΑΣΤΥΦΥΛΑΞ.

      Διαγραφή