Σελίδες

Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

Πολιτικά παιχνίδια στην πλάτη της ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Στην προχθεσινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου για θέματα παιδείας αυτά που ακούστηκαν από τους εισηγητές της πλειοψηφίας και από τον ίδιο το Δήμαρχο ήταν πρωτόγνωρα.
Ισχυρίστηκαν ότι έχουμε επιδοθεί σε κυνήγι μαγισσών μια και όλα στην παιδεία λίγο πολύ είναι υπέροχα και είναι υπερβολικοί αυτοί που θέτουν μεγάλους και ουσιώδεις προβληματισμούς.
Κατανοώ βέβαια την αγωνία τους να μην θίξουν την υπουργό, την κυβέρνηση και το κόμμα με του οποίου το χρίσμα κατέβηκαν στις δημοτικές εκλογές, αλλά θα έπρεπε να μην υποτιμούν τη νοημοσύνη μας λέγοντας ότι όλες οι τάξεις των σχολείων του δήμου μας έχουν διαδραστικούς πίνακες με τόση φυσικότητα λες και μέσα στην αίθουσα δεν παρευρίσκοντο γονείς και δάσκαλοι αλλά μαριονέτες.
Το εξωφρενικό ήταν ότι αυτό ακούστηκε από εισηγητή της πλειοψηφίας και οι υπόλοιποι δημοτικοί σύμβουλοι άκουγαν συμφωνώντας βέβαια με τον εισηγητή τους κοροιδεύοντας ξεδιάντροπα από κοινού όλους τους παρευρισκόμενους.
Η πραγματικότητα είναι ότι λίγα σχολεία διαθέτουν ορισμένους διαδραστικούς, αλλά ουδείς από αυτούς είναι χορηγία της πολιτείας.Άλλοι αγοράστηκαν με έξοδα και ενέργειες δασκάλων και συλλόγων γονέων και άλλοι μέσω σχολικών επιτροπών και αυτό ισχύει μόνο για το Μοσχάτο και όχι για τον Ταύρο.
Οι τάξεις υποδοχής που είναι άκρως αναγκαίες γιατί οι δάσκαλοι που διδάσκουν σε αυτές έχουν σαν έργο την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας σε μαθητές αλλοδαπούς που δεν τη γνωρίζουν, με αποτέλεσμα την γρηγορότερη προσαρμογή τους στην τάξη δεν υπάρχουν σε κανένα σχολείο του δήμου μας,, αν και αποτελεί δέσμευση και υποχρέωση της πολιτείας.
Οι τάξεις ενισχυτικής διδασκαλίας είναι ανύπαρκτες, απαξιώνοντας το κράτος τους μαθητές αυτούς που έχουν προβλήματα μάθησης και τους καταδικάζει σε αφαίρεση του δικαιώματός τους για ίσες ευκαιρίες μάθησης.
Οι τάξεις που υπάρχουν για παιδιά με ιδιαίτερα προβλήματα δεν έχουν ξεχωριστά κονδύλια για την προμήθεια εξιδικευμένων μέσων διδασκαλίας, για να μπορέσει ο δάσκαλος να φέρει το δυνατόν καλύτερα αποτελέσμα υπέρ του μαθητή.
Τα μαθήματα της θεατρικής αγωγής που απαιτούν ειδικά διαμορφωμένους χώρους, γίνονται σε κοινές τάξεις με αποτέλεσμα να μην εξυπηρετούνται οι σκοποί του μαθήματος.
Το ολοήμερο σχολείο λειτουργεί μόνο και μόνο με τις ιδιαίτερες προσπάθειες των δασκάλων διότι δεν υπάρχει καμμία μέριμνα από το κράτος για τραπεζοκόμο για αίθουσες σύτισης για αίθουσες χαλάρωσης πράγματα τα οποία προβλέπονται αλλά ποτέ δεν έγιναν πράξη.Οι γονείς με δικά τους έξοδα είναι αυτοί που μεριμνούν για αυτά τα οποία είναι υποχρέωση του κράτους σε μια δωρεάν παιδεία.Η φύλαξη και το άνοιγμα των σχολείων που είναι αναγκαίο στη εποχή μας είναι πράγμα ανύπαρκτο και όπου αυτό γίνεται, γίνεται μόνο και μόνο γιατί οι γονείς και τα παιδιά πληρώνουν.
Θα μπορούσα να γράφω δυο μέρες για τα προβλήματα της παιδείας  και των σχολείων ειδικότερα, αλλά τελειώνω θέλοντας να προσθέσω ότι σε όλα αυτά ,θα πρέπει να προσθέσω και τους απλήρωτους δασκάλους που σε πολλές περιπτώσεις υπάρχουν.
Τα προβλήματα είναι πολλά ,πάρα πολλά στο χώρο της παιδείας κύριοι της πλειοψηφίας του δημοτικού συμβουλίου και κανείς δεν θα σας κατηγορήσει, αν ξεχάσετε την κομματική σας ιδιότητα και τα αναδείξετε στοχεύοντας στη λύση τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου